Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Leveringsproblemen
Geachte mevrouw/heer, Op 28/06/2023 kocht ik een diepvriezer ATB68E7NW in uw winkel en betaalde ik er 466 euro voor. U houdt me al meer dan een jaar aan het lijntje met excuses en een maandelijks uitstel van levering. U deelde mij op 04/07/2024 mee dat het product enkel leverbaar is via een andere leverancier voor 503 euro (10% meer). Ik eis daarom onmiddellijk de terugbetaling van het reeds betaalde bedrag op mijn rekening. Rob.
Bestelde oven wordt niet geleverd
Ik bestelde in november een oven bij Van Lommelen, bij bestelling stond er op de website levering op 21/12 (Ik weet deze datum heel goed want we verhuisden 23/12). Tot op heden 07/02 is er nog steeds niet geleverd en is er geen enkel vooruitzicht naar wanneer deze oven van 1700 eur wordt geleverd. Het magazijn van het bedrijf staat te koop en er zijn heel veel slechte reviews te lezen op trustpilot over dit bedrijf. Na het vragen achter annulering komen dit bedrijf af met 25% te laten vallen op het aankoopbedrag.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten