Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Oplichting
Betreft: Betwisting van factuurnummer 00345 van 30 december 2024 Geachte heer, Op 30 december heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 2360 Euro voor de vervanging van een differentieelschakelaar. Dit bedrag is pure oplichting. Ter info: de dag na jullie bezoek is een firma de werken komen uitvoeren voor 319,06 Euro. Bovendien hebben de techniekers de stroom afgesloten en de oude differentieelkast mee genomen toen ik weigerde te betalen. De gegevens op jullie factuur lijken ook niet te klopppen. Ik vraag dan ook de onmiddellijke terugbetaling van de 1.000 Euro voorschot onder voorbehoud van een schadevergoeding. Met vriendelijke groet, Roel
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten