Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Aanhoudende problemen met crosstrainer
Beste, al sinds 22/01/2022 kocht ik bij jullie een crosstrainer die door jullie gemonteerd werd. Bij het eerste toestel dat jullie leverden was een bout niet geplaatst waardoor de arm af brak en ik bijna ten val kwam. Dit toestel werd vervangen door een ander toestel waarbij er al van in het begin hoog piepende en krakende geluiden waren. Na een aantal interventies waarbij het toestel telkens niet werd hersteld, boden jullie een vervangtoestel (toonzaalmodel) aan. Ook bij dit toestel kwam het vliegwiel telkens los en na een aantal interventies beweerden jullie dat als ik een degelijk toestel wilde ik toch iets meer moest betalen. Nochtans de eerste (Hammer Cross Motion) voldeed bij aankoop volgens jullie wel voor het trainingsschema dat ik wilde aanhouden. We kwamen naar jullie toonzaal en kozen voor de Finnlo Crosflow. Dit zou een krachtiger toestel zijn dat tot 150 kg kon. Toen we er op wezen dat we ergens gelezen hadden dat dit maar tot 120 kg aankon, kwamen jullie aandraven met de website van de leverancier en stelden jullie ons gerust dat dit wel 150 kg was en dat we dit fout gezien hadden. Niet omdat ik nu zo zwaar zou zijn, maar dit zegt wel iets over de sterkte van het toestel. Deze werd eind vorige maand geleverd en al van de eerste training zijn er alweer piepende geluiden, ligt er gruis onder het toestel en krijg ik foutmelding E7 op het toestel. De handleiding van het toestel bevestigt trouwens wat wij gelezen hadden: het kan wel degelijk maar max 120 kg aan. Ondertussen is ook de weerstand weggevallen. Net als in het verleden reageren jullie niet op mijn mails, deze keer dd 05/12 en 12/12. Na telefonisch contact, waarbij de persoon die mij zou verder helpen niet aanwezig was, beloofden jullie mij terug te bellen. Ik stelde deze keer een ultimatum dat als ik gisteren, 11/12/2022, niet werd gebeld ik met dit dossier verder zou gaan. Jullie hebben dit al weer nagelaten.Gezien het feit dat jullie er al bijna een jaar niet in slagen een toestel te monteren zonder mankementen, pas antwoorden op mails na telefonische contacten, als jullie beloven terug te bellen dit nooit doen en de foute informatie die jullie ons gaven bij de aankoop van de toestellen, is het vertrouwen in jullie zaak volledig weg en zouden we graag hebben dat jullie ons terugbetalen en het toestel weer meenemen. Ook de €75 voor het monteren wens ik terug te krijgen
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten