Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Herroeping & terugbetaling
Beste Kiara en Mia en andere leden van de klantenservice, Op 29/11/2024 bestelde ik (bestelnummer = #3826) een kleedje op jullie website https://www.elanboutique.nl: (Louiza™ Losvallende fluwelen jurk met v-halslijn). Na lang wachten en over en weer mailen met jullie klantendienst, heb ik mijn jurk ontvangen 2 of 3 dagen voor Kerstmis met https://shopify.com/86024716631/account/orders/6313974726999, VEEL LATER dan jullie gemiddelde levertijd is 7 tot 12 dagen. Maar wat een ontgoocheling!!! Het geleverde kleedje lijkt in de verre verste niet op dat van de foto!!! Op jullie website staat “Afbeeldingen bij producten zijn een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten”, wat dus een grove leugen is. Elan Boutique doet zich voor als een boetiek in Nederland, maar de aangeboden producten komen uit China en je krijgt slechte Chinese troep, kwaliteit wordt op geen enkele manier gewaarborgd! Ik doe dus beroep op Artikel 6 Herroepingsrecht: Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid om de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument, ik was dus ruim op tijd. Elan Boutique heeft een adres in Breda: Smederijstraat 2, Breda Ik vind het dan ook normaal dat ik het naar het NL-adres terugstuur én NIET naar China! En als dat niet kan, zal ik klacht indienen bij de consumentenbond (Testaankoop), wat ik bij deze doe. In de recensies op https://nl.trustpilot.com/review/elanboutique.nl lees ik dat een retour naar China vanuit NL zo'n 30 euro kost, mijn kleedje 35,95 euro. Wanneer je het terugstuurt naar Breda, krijg je geen terugbetaling net als wanneer je het terugstuurt naar China. Ik verwacht dus van Elan Boutique dat jullie de 35,95 euro terugstorten op het rekeningnummer waarmee ik het heb betaald In afwachting van uw feedback. Vriendelijke groeten, Hilde Beyens Eugeen Vander Aastraat 23 1831 Diegem BELGIE M: +32 (0)495 65 17 42
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten