Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Levering van een product dat ze niet kunnen waarmaken
Beste,Ik bestelde 2 jaar geleden via Matexi bij Eddy De Prins allerlei zaken van schrijnwerkerij. Van Matexi mochten we niet bij een andere schrijnwerker gaan kiezen waardoor we dus vastzaten aan het bedrijf De Prins. Daar maakten we een offerte voor de deuren, klinken en trappen. Het probleem schuilt zich bij de trappen. Wij kozen ervoor om op het gelijkvloers een open trap te nemen met Z-treden. Dit gaf een meerwaarde van 1000 euro. Tijdens de werken (zonder toestemming of overleg) plaatsten ze toch een ondersteuningsbalk onder deze trap. Voor de verwarring gingen ze hier 500 euro voor terug bezorgen. Nu komt het grote probleem: beiden trappen werden vernist in het zwart. Wij kozen op verschillende stalen in de winkel de gewenste kleur. Na vele vragen voor bevestiging dat het wel ECHT zwart ging zijn, hebben ze ons hierin gerustgesteld. Het moment kwam en ik gaf mijn sleutels af aan de vernissers. Na een paar dagen ging ik binnen eens kijken hoe het zat. De trap was donkerbruin. Daarnaast hing ALLES vol met spetters. Mijn geschilderde muren, mijn vloer, mijn deuren,... Dit krijg je hier amper uit! Achteraf zei De Prins dat ze het niet zwarter zullen krijgen. Wij hebben 1800 euro betaald per trap dus 3600 euro voor zwarte trappen die we niet hebben gekregen. Daarnaast heb ik terug kosten voor alles terug opnieuw te schilderen, te schuren en te plamuren... Na de werken in het huis (plaatsing en vernissen) zijn er veel krassen en putjes in de trappen. Waardoor deze al 50 jaar oud lijkt te zijn. Wij hebben nooit 'nieuwe' trappen gekregen. Zij hebben deze zelf beschadigd, maar zij geloven dit niet.Daarnaast is de trap op het gelijkvloers niet correct geplaatst. Deze trap staat los op de tegelvloer. Deze trap kraakt dus enorm en beweegt heel erg. Ik denk dat ik deze trap binnen een paar jaar al terug ga moeten uitbreken... Wat een miserie! Het bedrijf wou na maanden 3000 euro terugvorderen, maar ik vind dit zelf niet voldoende.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten