Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
TERUGBTTALING
BESTEOP 17/02/2020 KOCHT IK EEN KAST.ENKELE DAGEN LATER BEN IK OPGENOMEN IN HET ZIEKENHUIS MET ZEER ERNSTIGE ZIEKTE.TOEN GING DE WERELD IN LOCKDOWN.IK HEB EEN LANGE REVALIDATIEPERIODE ACHTER DE RUG EN IK HEB NIET METEEN ALS DE WINKELS OPNIEUW OPEN GINGEN ERGENS NAARTOE GEWEEST. IK WAS FYSIEK NIET OK EN MIJN HOOFD STOND ER NIET NAAR.WANNEER IK ER EEN BEETJE BOVENOP WAS HEB IK CONTACT GENOMEN MET ECOSHOP OM TE KIJKEN OF DE KAST ER NOG WAS. OK DIE WAS WEG ... ZEER BEGRIJPELIJK... MAAR ZE WEIGEREN DIE KAST TERUG TE BETALEN. ZE HEBBEN EIGENLIJK DE KAST DUBBEL VERKOCHT. HET GAAT OM EEN BEDRAG VAN 84 EURO.GEZIEN DE WERELDWIJDE ONGEWONE TOESTANDEN EN WETENDE DAT DE KAST AAN IEMAND ANDERS IS VERKOCHT WENS IK HET VOLLEDIGE BEDRAG TERUG BETAALD TE WORDEN.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten