Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
gegevens niet ddorgegeven aan FOD pelletpremie
Beste, Ik bestelde op 13 Januari pallet pellets. De levering is goed verlopen. Op vrijdag 26/06/23 heb ik een mail ontvangen van de FOD dat ik niet in aanmerking kwam voor mijn pelletpremie. Ik heb onmiddellijk contact opgenomen met FOD om achter te halen waarom dit geweigerd werd.Het werd geweigerd doordat de leverancier de bewijzen van de aankoop en levering niet heeft doorgeven op de website www.fuelpremium.be.Op 26/06 heb ik dan ook een mail gestuurd naar jullie hieromtrent om het nodige te doen met alle documenten in bijlage. Jullie hebben me een document opgetuurd dat ik moest invullen en dit heb ik dan ook gedaan, Ik heb jullie die bezorgd en ik heb dan nog een bevestiging gekregen dat dit nu in orde was. U vermelde ook in de mail dat u dit ging doorgeven aan Test-aankoop omdat de leverancier dit al bij meerder klanten niet heeft doorgegeven op de website.Tot op heden heeft de FOD dit nog steeds niet ontvangen. De deadline is 31/08/2023 dus ik wens (eis) dat jullie dit onmiddelijk in orde brengen zodat ik mijn premie kan ontvangen. Ik vind dit niet normaal dat de klant moet vechten om iets waar ze recht op hebben. Alvast bedankt.Met vriendelijke groetNathalie Lowagie
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten