Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Viessmann vitovalor wert niet
Geachte ondanks mijn herhaaldelijke vraag en beloftes van uw kant stel ik vast dat tot op de dag van vandaag nog niet is verholpen aan het u wel bekende probleem met de schouw die dubbelwandig moet zijn (jullie hebben een enkelvoudige geïnstalleerd) tot boven zodat er geen vervuiling aangezogen wordt en de brandstofcel en de brander naar behoren zou functioneren. Deze situatie is onaanvaardbaar.Hierbij stellen wij u in gebreke om u aan uw contractuele verplichtingen te voldoen en ervoor te zorgen dat de installatie van de dubbelwandige schouw correct wordt uitgevoerd zodat de brander en de brandstofcel naar behoren functioneert zoals het moet.Dit schreven geld als een ingebrekestelling
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten