Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Terugbetaling afrekening 2022
Eind augustus 2022 heb ik mijn woning verkocht. Tot op heden heb ik nog geen (goedgekeurde) afrekening ontvangen, waardoor ik mijn tegoed ook nog steeds niet heb ontvangen.Bovendien zijn er kosten in rekening gebracht waarvoor ik geen verdere uitleg heb gekregen. Er zijn twee keer 25 euro en een keer 37 euro in rekening gebracht voor het beantwoorden van een e-mail die uit slechts één zin bestond. Daarnaast is er 8 euro in rekening gebracht voor het activeren van een online toegang en meer dan 300 euro voor het opvragen van informatie bij de verkoop.
Gebrek aan deontologie en competentie
De syndicus Easy Syndic vertoont een manifest gebrek aan competentie en deontologie.1) Easy Syndic is niet in staat een duidelijk transparant antwoord antwoord te verschaffen op de vragen gesteld door de rekeningcommissaris van onze VME. Zelfs niet na een uitdrukkelijke eis gesteld tijdens de laatste algemene vergadering (ref PV 26 mei 2021 §2)2) Easy Syndic kent de wetgeving helemaal niet (of negeert die wetgeving) om zo weinig mogelijk actie te moeten ondernemen. Men verzaakt aan één van de syndicus zijn fundamentele basistaken namelijk het laten naleven van de basisakte en de wetgeving van toepassing op de mede-eigendom. Daarenboven schudt Easy Syndic alle neutraliteit van zich als dit hen goed uitkomt. Hierbij wordt gerefereerd naar de e-mails tussen de VME en syndicus waarbij de syndicus op de hoogte gesteld wordt inzake activiteiten die plaatsvinden vanwege een huurder die manifest een inbreuk vormen tov de basisakte en de wetgeving op de mede-eigendom.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten