Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
aanhoudende problemen met de vermoedelijke stabiliteit van ons huis
sinds bijna 4 jaar hebben we reeds problemen met barstende vloer, muren, vensterbanken (binnen en buiten), water dat binnenkomt, ramen die onderaan los komen van de vloer e.d. na vele mails en enkele jaren later, worden de problemen niet opgelost. Er moest een expert komen, maar hieraan wordt geen gevolg gegeven en we krijgen bijna geen antwoord of oplossingen. We moeten weten of de stabiliteit van ons huis in het gedrang komt en wel meteen. Dit kan niet meer wachten. Anders gaan we verdere stappen ondernemen.
Verbruik water op mijn kosten
Beste,Ik kocht een appartement dat nog verder afgewerkt moest worden bij Durabrik bouwonderneming.Ik ben verhuisd op 31/12/2018.Alvorens te verhuizen heeft Durabrik op mijn kosten water afgetakt voor de bezetting en de chape (€ 196,10) ten einde het appartement af te werken.Dat bedrag heb ik betaald aan de watermaatschappij.Na verscheidene malen gevraagd te hebben mij dit bedrag terug te betalen, aangezien dit reeds in de aankoopprijs begrepen was, heb ik tot op heden steeds bot gevangen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten