Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
problemen met terugbetaling
beste, ik huurde een auto op doYouItaly, omdat er vermeld stond niet met creditcard te hoeven betalen. nu, achteraf bleek dat ik wel met een creditcard een borgsom moesten betalen dus heb ik de auto geannuleerd. ik heb 415.09 euro betaald, maar zou maar 59.14 euro terug krijgen. op de site staat vermeld dat de annulatie gratis zou zijn, wat niet zo blijkt. dit is best een groot bedrag, zeker omdat we de auto per direct (in dezelfde uur-2 uur) hebben geannuleerd0
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten