Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Terugbetaling
Beste, ik vraag nu al sinds 2022 om de betaling terug te krijgen van een bestelling die ik plaatste,betaalde en jullie bleken gesloten te zijn. Vorige week vrijdag me beloofd binnen de 5 werkdagen terug te storten. Wees eerlijk en betaal me de beloofde 22 euro terug. Had in 2022 besteld bij domino s Eeklo
False advertising
Geachte heer/mevrouw, Ik schrijf u deze brief om mijn grote teleurstelling uit te drukken over een recente ervaring met Domino's Pizza in Vilvoorde. Als leraar aan een secundaire school had ik, samen met een collega, het initiatief genomen om een pizza-feestje te organiseren voor onze leerlingen. We baseerden onze plannen op een promotie die duidelijk vermeld stond op de Domino's website: een lunchdeal van 5 euro per regular pizza bij afhaling. Deze aanbieding leek ons ideaal voor ons evenement. Na zorgvuldige planning en het opnemen van bestellingen bij 40 leerlingen, nam ik contact op met Domino's Vilvoorde om de beste bestelmethode te bespreken. Men adviseerde mij om de bestelling per e-mail door te geven en bij het afhalen contant te betalen. Tot mijn grote verbazing en teleurstelling werd ik een uur later telefonisch geïnformeerd dat de geadverteerde promotie niet kon worden toegepast. Er werd beweerd dat dit een vergissing was van de IT-afdeling. Dit is bijzonder verontrustend, aangezien de promotie al minstens een week op de website stond toen wij onze plannen maakten. Het alternatieve aanbod van 8 euro per pizza was voor ons niet acceptabel, gezien de oorspronkelijk geadverteerde prijs. Deze situatie heeft geleid tot de annulering van ons geplande evenement, met als gevolg 40 teleurgestelde leerlingen. Ik ben van mening dat dit een duidelijk geval is van misleidende reclame. Als bedrijf heeft Domino's de verantwoordelijkheid om accurate informatie te verstrekken aan zijn klanten. Het is onacceptabel dat een promotie, die duidelijk op de website werd geadverteerd, plotseling wordt ingetrokken. Ik verzoek u dringend om deze kwestie te onderzoeken en passende maatregelen te nemen om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. Bovendien vraag ik u om te overwegen hoe u deze situatie kunt rechtzetten, gezien de teleurstelling en ongemak die dit heeft veroorzaakt voor onze school en leerlingen. Ik kijk uit naar uw spoedige reactie en een bevredigende oplossing voor deze kwestie. Met vriendelijke groet, Guy Van Gestel Leerkracht Campus Fenix Grimbergen
+10maanden wachten op terugbetaling
Beste, Op 11/11/2023 heb ik bij de verkeerde domino's pizza een bestelling geplaats van €34, namelijk bij de vestiging in Herentals ipv Hoogstraten. Meteen toen ik dit door had, heb ik de vestiging te Herentals gebeld om deze bestelling te annuleren en gevraagd om het bedrag terug te vorderen naar mijn rekening. Dit zou de maandag dat volgde in orde moeten zijn. Maar na verschillende keren telefonisch contact met zowel Herentals als het hoofdbureau. Als ook contact via mailing waarin staat dat dit zo spoedig mogelijk wordt in orde gebracht. (Laatste communicatie 6augustus) Maar dit was al meermaals via mail gezegd geweest als ook telefonisch. Ondertussen is het 17/09/2024 en heb ik mijn geld nog steeds niet terug gezien. Ik weet dat het een belachelijk laag bedrag is. Maar in zou hier toch een klacht of iets mee willen doen. Want dat ik + 10 maanden op een terugbetaling moet wachten vind ik echt schrijnend eigenlijk. Want ik voelt als regelrechte diefstal om eerlijk te zijn. En ook niet echt klantvriendelijk of klantgericht.
Online bestelling noteren voor vestiging gesloten
Beste,Op zondag 26 juni om 12u34 heb ik online via de officiële Domino's website een bestelling geplaatst voor de locatie te Schilde.Toen ik aankwam heb ik, samen met een andere klant die hetzelfde traject bewandeld had, moeten vaststellen dat de locatie gesloten is.Maandag 27 juni heb ik via de algemene site via het online klachtformulier dit gemeld.Ik kreeg een bevestiging via de webpagina dat Domino's naar 100% tevredenheid streeft en binnen maximaal 2 werkdagen zou antwoorden.Toen ik op donderdag nog steeds geen nieuws had, heb ik de aanvraag opnieuw gelanceerd.Ik heb tevens via het algemene nummer van het hoofdkantoor te antwerpen getracht jullie te bereiken (meermaals verspreid over verschillende dagen en uren, telkens vruchteloos).Ook via mail krijg ik enkel een automatisch antwoord dat ik me voor klachten moet richten tot.. het online klachtenformulier.Via sociale media dan weer krijg ik enkel het antwoord dat de vestiging open is en ik me tot hen moet richten.Helaas is dit alles behalve waar de vestiging is op elk moment dat ik ben gaan zien, tijdens de volgens hun eigen website geafficheerde werkuren, al altijd gesloten gebleken.Ook op hun rechtstreeks nummer antwoord niemand.
Terugbetaling geannuleerde bestelling
Beste, Ik heb online enkele milkshakes besteld bij dit bedrijf (op 23/4). (5x milkshakes, 2x Chocolat chip cookie). Het bedrijf nam na mijn online bestelling telefonisch contact met me op om te vermelden dat deze momenteel niet voorradig waren. Bij deze mijn volledige bestelling geannuleerd. Ik kreeg te horen dat het geld automatisch werd terug gestort. (26.65 euro). Enkele weken afgewacht. Geen geld terug gezien. 3/5 contact opgenomen via mail met de klantendienst van domino's, met dezelfde vermelding als hierboven vermeld. Hierop kreeg ik het antwoord het klachtenformulier in te vullen en 7dagen af te wachten. Bij deze dit gedaan en heb ik het klachtenformulier ingevuld. Na twee dagen kreeg ik een antwoord met de vraag in welke winkel ik dit juist besteld had. (winkel: Frans Beirenslaan in Borsbeek). Hierna kreeg ik opnieuw een antwoord dat mijn klacht werd doorgestuurd naar de winkelverantwoordelijke. Als ik na 7dagen geen antwoord had ontvangen, mocht ik opnieuw contact met hun opnemen. Na 7dagen geen antwoord ontvangen, dus opnieuw contact opgenomen met hun. Daarna geen antwoord meer ontvangen. Meermaals terug gestuurd via desbetreffend formulier, maar nooit geen antwoord meer ontvangen. Ik zou heel graag mijn geld terug ontvangen..
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten