Terug

Online bestelling noteren voor vestiging gesloten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. C.

Naar: Domino's

07/07/2022

Beste,Op zondag 26 juni om 12u34 heb ik online via de officiële Domino's website een bestelling geplaatst voor de locatie te Schilde.Toen ik aankwam heb ik, samen met een andere klant die hetzelfde traject bewandeld had, moeten vaststellen dat de locatie gesloten is.Maandag 27 juni heb ik via de algemene site via het online klachtformulier dit gemeld.Ik kreeg een bevestiging via de webpagina dat Domino's naar 100% tevredenheid streeft en binnen maximaal 2 werkdagen zou antwoorden.Toen ik op donderdag nog steeds geen nieuws had, heb ik de aanvraag opnieuw gelanceerd.Ik heb tevens via het algemene nummer van het hoofdkantoor te antwerpen getracht jullie te bereiken (meermaals verspreid over verschillende dagen en uren, telkens vruchteloos).Ook via mail krijg ik enkel een automatisch antwoord dat ik me voor klachten moet richten tot.. het online klachtenformulier.Via sociale media dan weer krijg ik enkel het antwoord dat de vestiging open is en ik me tot hen moet richten.Helaas is dit alles behalve waar de vestiging is op elk moment dat ik ben gaan zien, tijdens de volgens hun eigen website geafficheerde werkuren, al altijd gesloten gebleken.Ook op hun rechtstreeks nummer antwoord niemand.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform