Terug

Terugbetaling geannuleerde bestelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. C.

Naar: Domino's

20/06/2022

Beste, Ik heb online enkele milkshakes besteld bij dit bedrijf (op 23/4). (5x milkshakes, 2x Chocolat chip cookie). Het bedrijf nam na mijn online bestelling telefonisch contact met me op om te vermelden dat deze momenteel niet voorradig waren. Bij deze mijn volledige bestelling geannuleerd. Ik kreeg te horen dat het geld automatisch werd terug gestort. (26.65 euro). Enkele weken afgewacht. Geen geld terug gezien. 3/5 contact opgenomen via mail met de klantendienst van domino's, met dezelfde vermelding als hierboven vermeld. Hierop kreeg ik het antwoord het klachtenformulier in te vullen en 7dagen af te wachten. Bij deze dit gedaan en heb ik het klachtenformulier ingevuld. Na twee dagen kreeg ik een antwoord met de vraag in welke winkel ik dit juist besteld had. (winkel: Frans Beirenslaan in Borsbeek). Hierna kreeg ik opnieuw een antwoord dat mijn klacht werd doorgestuurd naar de winkelverantwoordelijke. Als ik na 7dagen geen antwoord had ontvangen, mocht ik opnieuw contact met hun opnemen. Na 7dagen geen antwoord ontvangen, dus opnieuw contact opgenomen met hun. Daarna geen antwoord meer ontvangen. Meermaals terug gestuurd via desbetreffend formulier, maar nooit geen antwoord meer ontvangen. Ik zou heel graag mijn geld terug ontvangen..


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform