Beste, Ik heb online enkele milkshakes besteld bij dit bedrijf (op 23/4). (5x milkshakes, 2x Chocolat chip cookie). Het bedrijf nam na mijn online bestelling telefonisch contact met me op om te vermelden dat deze momenteel niet voorradig waren. Bij deze mijn volledige bestelling geannuleerd. Ik kreeg te horen dat het geld automatisch werd terug gestort. (26.65 euro). Enkele weken afgewacht. Geen geld terug gezien. 3/5 contact opgenomen via mail met de klantendienst van domino's, met dezelfde vermelding als hierboven vermeld. Hierop kreeg ik het antwoord het klachtenformulier in te vullen en 7dagen af te wachten. Bij deze dit gedaan en heb ik het klachtenformulier ingevuld. Na twee dagen kreeg ik een antwoord met de vraag in welke winkel ik dit juist besteld had. (winkel: Frans Beirenslaan in Borsbeek). Hierna kreeg ik opnieuw een antwoord dat mijn klacht werd doorgestuurd naar de winkelverantwoordelijke. Als ik na 7dagen geen antwoord had ontvangen, mocht ik opnieuw contact met hun opnemen. Na 7dagen geen antwoord ontvangen, dus opnieuw contact opgenomen met hun. Daarna geen antwoord meer ontvangen. Meermaals terug gestuurd via desbetreffend formulier, maar nooit geen antwoord meer ontvangen. Ik zou heel graag mijn geld terug ontvangen..