Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Probleem met de factuur
het bedrijf heeft meerdere malen eenzijdig de overeenkomsten nietig verklaard maar wil nu wel dat de factuur volledig betaald wordt ondanks het feit dat ze op de oplevering akkoord gegaan zijn met een credit nota.Nogmaals verklaren ze de overeenkomst nietig. Kan dit zomaar???
Probleem met eindafrekening
Op 8 en 9 september zijn de werken uitgevoerd. Tijdens de werken werd opgemerkt dat er 1 muur in het toilet (1m) en een stuk muur in de living (2m) niet geïnjecteerd kon worden omdat dit geen beton is (hout, gyproc). Dit hebben wij onmiddellijk gemeld door telefonisch contact op te nemen. Tijdens dat gesprek werd duidelijk dat zij eerst het verslag van de arbeiders moesten ontvangen, hierover zouden vergaderen en zij ons daarna zouden contacteren over wat er wel of niet in vermindering zou gebracht worden ten opzichte van de offerte.Na 3 weken hebben wij nog steeds geen antwoord ontvangen (wij weten niet wanneer die vergadering zou plaatsvinden of binnen welke termijn daarna de firma ons zou contacteren met een antwoord). Gisteren ontving ik een email dat ik binnen de 48u de resterende betaling moest uitvoeren, en een betalingsbewijs moest doorsturen. Indien niet, zouden er juridische stappen volgen.Wij hebben ook nooit een eindfactuur ontvangen tot deze mail.Ik heb deze ochtend bij het zien van deze email onmiddellijk bovenstaande respons gegeven, ook hebben wij de firma proberen te bereiken en men ging er een nota van maken dat wij contact hebben opgenomen en ze zouden maandag terugbellen (indien niet, moesten we zelf weer terugbellen). Maar uiteraard is maandag die 48u om, en het resterende bedrag van de factuur is nog steeds ongewijzigd ondanks dat er minder inspuitingen gebeurd zijn.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten