Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Aanrekening kosten haarkleuring & knippen
Beste,Vandaag 03-12-16 had mijn zus, Anne-Florence Moerman, een afspraak bij Kapsalon Dirk De Witte in de ringlaan 34 te Kortrijk.Zij vroeg bij het binnenkomen wat de prijs zou zijn voor het kleuren van haar haar + een knipbeurt. Door een medewerker werd haar meegedeeld dat dit maximaal 130 Eur zou zijn, en indien haar natuurlijke haarwortels gebruikt werden, dit zelfs voor een kleiner enidtotaal zou zorgen. Uiteindelijk bleek het bedrag dat ze moest betalen na de behandeling in totaal 170 Eur. Mijn zus betaalde dit enigszins verbouwereerd en maakte haar verhaal iets later kenbaar aan mij.Er volgden nog 2 telefoontjes van onzentwege naar het kapsalon om onze klacht kenbaar te maken. Vanwege het kapsalon werd uitgelegd dat ze nooit op voorhand een tarief kunnen aangeven voor hun diensten en dit in dit geval ten onrechte gebeurd was. Op de website, noch in het kapsalon zelf staan de diensten van het kapsalon geafficheerd. Mijn zus kon dus onmogelijk de exacte prijs daaruit afleiden, en werd daarenboven verkeerd ingelicht door de medewerker. We beschouwen dit als een oneerbare praktijk aangezien mijn zus als klant niet correct werd ingelicht of kon ingelicht worden voor de dienst plaatsvond.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten