Meest recente klachten

S. V.
13/05/2024

Opgelicht via de website

Beste, ik heb een paar sneakers besteld op de website: www.dijkstramodehuis.com. Ik heb een bestelling geplaatst en heb hiervan een mail gekregen met een bestelnummer, wat de bestelling inhoud, totaalbedrag, betalingsmethode: Airwallex - cards and local payment methods, verzendmethode: DHL verzending (Track&Trace) maar nergens een volgende mail. Er staa t enkel een link met je bestelling bekijken maar ik ben niet geneigd om hierop te klikken om misschien nog meer schade aan te richten. Ik ga op basis van mijn voorlopige vaststellingen er dus vanuit dat ik ben opgelicht en vraag mij of welke gevolgen ik hieraan kan geven alsook of ik mijn geld kan terug vorderen. Ik heb deze advertentie gezien op Instagram als 'feed'.Alvast bedankt voor jullie hulp!

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform