Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Opgelicht via de website
Beste, ik heb een paar sneakers besteld op de website: www.dijkstramodehuis.com. Ik heb een bestelling geplaatst en heb hiervan een mail gekregen met een bestelnummer, wat de bestelling inhoud, totaalbedrag, betalingsmethode: Airwallex - cards and local payment methods, verzendmethode: DHL verzending (Track&Trace) maar nergens een volgende mail. Er staa t enkel een link met je bestelling bekijken maar ik ben niet geneigd om hierop te klikken om misschien nog meer schade aan te richten. Ik ga op basis van mijn voorlopige vaststellingen er dus vanuit dat ik ben opgelicht en vraag mij of welke gevolgen ik hieraan kan geven alsook of ik mijn geld kan terug vorderen. Ik heb deze advertentie gezien op Instagram als 'feed'.Alvast bedankt voor jullie hulp!
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten