Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Annulering
Beste ik bestelde 21/10/21 een rode tucson hybride aan de prijs van 37.188,23 euro nu gisteren is er contact geweest met de garage en is de prijs verhoogd met 800 euro plus de levertermijn naar Jan 23 gezet Of we konden een andere auto Kia nemen of een andere kleur tucson nu nee ik ben niet akkoord met veranderen van kleur en van auto dus zeker niet van die extra financiële last wat kan hier hier mee doen ik heb hun gezegd dat we het contract dan liever in de vuilbak zien zei mijn voorschot van 500 euro maar terug geven zodat ik dan toch een auto met de kleur die wij willen kan gaan zoeken wat denken jullie Gr paula
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten