Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Levering Auto
Beste, Samen met mijn vriendin kochten we een 2e hands Audi Q2 bij de firma Dex. Levering was voorzien voor 18/5. Auto werd bij keuring voor levering op 17/5 afgekeurd daar het COC niet in orde was. De wagen was volledig betaald daar dit een vereiste was voor de levering op 18/5, 19995€. Sindsdien moeten we constant zelf vragen om een status update. De enige reactie van DEX, dit is buiten onze controle, toevallig bij invoer van de wagen uit Denemarken hebben we het niet gemerkt, ... Dex heeft wel betaald voor de keuring van onze auto die wordt overgelaten omdat het keuringsbewijs afliep op 19/5. Hebben wij recht op compensatie voor de laattijdige levering en het gebrek aan communicatie ? Wat kunnen wij doen ? Geen reactie van senior management enkel via chat of van de verkoper een sorry.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten