Meest recente klachten

N. D.
4/06/2019

Problemen met levering

Beste, Jullie hebben mij opgebeld rond 15/4/19 om te zeggen dat al mijn meubels binnen waren en gingen terugbellen voor een afspraak .Toen mijn nieuwe designtafel in Jabbeke geleverd werd op 30/4, die ook niet in orde is want tafel wiebelt en er zit ook e putje in het hout idem zoals vorige tafel uit toonzaal heeft er 1 van de chauffeurs gezegd dat er geleverd werd in Stavelot op 14/5 . Ik was daar aan het wachten want ik woon er niet en ging wegens gezondheidsredenen niet geweest zijn maar niemand daagde op!!Toen ik jullie opbelde kreeg ik te horen dat zij geen planning maken tot wel 3x toe zei u hetzelfde of u mij wilde duidelijk maken dat ik niet heel slim was en het niet snapte want zij maken geen planning ....toen heb ik u ook op de hoogte gebracht van mijn designtafel maar u zei dat dat normaal is maar blijkbaar is dat helemaal niet normaal ...!!!! Maar uw chauffeur had dat wel degelijk gezegd maar tot daar toe want jullie kwamen toch niet dus waarom er nog meer woorden aan verspillen . En ik had jullie voor de aankoop wel degelijk gevraagd of het ok was om te leveren in Stavelot want jullie maken publiciteit via instagram en FB dat jullie gratis leveren in heel België en het was geen probleem !!Ondertussen zijn we nu al 2/6/19 en heb ik nog altijd niks van jullie gehoord en zou toch graag mijn meubels zo vlug mogelijk ontvangen want tenslotte is alles ook al betaald.Ik kan er telkens zijn op dinsdag 4/6 of 11/6 of 25/6. Hopende op een positief antwoord en een bevestiging van 1 van de drie datums,Met vriendelijke groeten,Nathalie DumonVerstuurd vanaf mijn iPhone

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform