Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Het niet opdagen om mijn pelletkachel jaarlijks te komen reinigen
Beste,ruime tijd geleden (augustus 2022) heb ik gemail en gebeld met de firma Desender-Desmedt, Eernegemsestraat 36, 8211 Aartrijke dit om mijn inbouwpelletkachel te komen reinigen (dit moet jaarlijks gebeuren). In het verleden was dit géén enkel probleemAan de telefoon hebben ze gezegd dat ze gingen komen van zodra er ruimte was.Maar tot op heden nog niemand gezien.Stel dat ik een andere firma vraag om dit werk uit te voeren, vrees ik dat ze niet onmiddellijk zullen komen omdat de pelletkachel niet door hen werd geleverd ????Met dank voor uw tussenkomstjean-Marie
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten