Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Expantiële factuur
GeachteEind april 2021 werden bij ons werken uitgevoerd door uw bedrijf. Na een week wachten hebben jullie uren gewerkt om een verstopping los te krijgen. Na 4 uur was dit voor een stukje gelukt. Volgens uw mensen zou er nog een verstopping ergens zitten waar het via jullie techniek niet mogelijk was om dit los te krijgen. Een zeer vreemd verhaal, want had daar inderdaad een verstopping gezeten waar uw mensen dit beweren. Had de boel binnen de kortste keren volledig blank gestaan. Het betrof een ruimte waar dieren zaten en die 3 maal per week gereinigd moet worden. Al na de eerste reiniging zou het hebben blank gestaan. Indien er daar een verstopping had gezeten. Ten tweede de plaats waar de verstopping effectief ook zat was na een maand terug verstopt. Ik had toen al een deeltje betaald 171 euro. Uiteraard was ik niet gelukkig met het feit dat de boel terug verstopt was. Dus heb ik een andere ontstoppingsdienst laten komen. Op wel geteld 37 minuten was de zaak ontstopt. Die man heeft ook gekeken naar de plaats waar volgens jou bekwame mensen de verstopping zat die niet open te krijgen was. Deze afvoer was perfect in orde. De prijs die ik moest betalen was bovendien lager dan het bedrag dat ik reeds aan uw betaald heb. U hebt reeds meerdere aanmaningen gestuurd. waarop ik u heb gewezen op de feiten. Zelfs juridische stappen ondernomen in februari 2022. Ik heb die man heel beleefd uitgelegd wat het probleem was. Want die man deed ook maar zijn werk. Direct kreeg ik een zeer correct en respectvol schrijven van de deurwaarder dat de zaak on hold werd geplaatst.Laat mij heel duidelijk zijn. Indien uw werken correct waren uitgevoerd was u betaald geweest. Bovendien stel ik mij zeer ernstige vragen bij de solvabiliteit van uw team. Je komt opdagen met grote vrachtwagen en zeer zwaar materiaal en krijgt een verstopping na uren werken maar gedeeltelijk opgelost. Terwijl een andere ontstoppingsdienst komt met een grote bestelbus en op 37 minuten de klus klaart. En tot op heden nog steeds geen probleem.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten