Meest recente klachten

J. D.
22/01/2024

Problemen met duidelijkheid rond facturatie, ophaling, klantencontact

BesteOp vrijdag 19 januari 2024 viel mijn partner stil op de ring van Antwerpen. Hierdoor werd hij door de wegpolitie en Depannage 2000 weggetakeld naar het desbenoemde bedrijf. Dit was omstreeks 17u, Depannage 2000 was nog geopend binnen hun reguliere openingsuren. Mijn partner zijn sleutels werden afgenomen, zowel auto als HUIS sleutels, hij vroeg om zijn huissleutels terug maar hier werd geen gehoord aan gegeven. Mijn partner belde meteen de verzekering en zij beloofden hem dat de auto binnen de 90 minuten zou worden opgehaald. De wegpolitie vertelde mijn partner om binnen te gaan bij Depannage 2000, dat hij daar wel zou geholpen worden. Mijn partner heeft hier zeker 20 minuten staan wachten terwijl er minstens 4 medewerkers gezellig achter het glas stonden te praten met elkaar. Tegen de tijd dat iemand eindelijk mijn partner te woord stond, was Depannage 2000 technisch gezien gesloten, ookal was hij al aanwezig nog voor sluitingstijd. Niemand vertelde hem wat er aan de hand was, ineens mocht hij 300 euro neertellen voor de takeling, geen verdere informatie over hoeveel hij per dag moet betalen zolang de auto er staat, dit zijn we dan ook pas achteraf te weten gekomen. De website adverteert dan ook 24/7 pechverhelping, dit blijkt echter niet het geval te zijn. Zaterdag 20/01 belde ik naar Depannage 2000 om te informeren wanneer de wagen kon opgehaald worden. Enkel doordeweeks tussen 8u en 17u30. Mijn partner is van Duitsland, werkt normale weekuren en kan niet zomaar de wagen komen ophalen. Dit is echt te absurd voor woorden. Vandaag, 22/01 bel ik opnieuw naar Depannage 2000 en krijg ik Hilde aan de lijn. Ik vraag haar om een oplossing zodat we toch de auto kunnen ophalen maar ik krijg geen gehoord. Enkel dat het niet mogelijk is zonder mij andere opties te geven, hij moet maar aanpassingen maken. Er is 24/7 iemand aanwezig in dit bedrijf maar het is niet mogelijk dat mijn partner zijn auto in het weekend gaat afhalen omdat het teveel administratie is. Dit is echt ronduit belachelijk en ik wil graag dat er iets aan wordt gedaan.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform