Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
ongewild abonnement aangesmeerd - geen antw op mails
beste,ik wou een aantal boekjes bestellen bij bladen.nl, door eerdere slechte ervaringen met denksport..blijkt dat bladen.nl gewoon een schuilnaam is en dat je na bestelling doorgestuurd wordt naar denksport..Ik stuurde onmiddellijk een mail dat ik wou afzien van de aankoop, maar kreeg geen antwoord (besteld op 01/01/2024, mail tot annulatie verstuurd op 01/01/2024 03/01/2024 en denk 04/01/2024 nogmaals)Vandaag kreeg ik een mail waarin dingen stonden die al helemaal niet duidelijk waren bij bestelling1. ik moest de domiciliering goedkeuren, en stap op die manier automatisch in een abonnement.2. keur in domiciliering niet goed, dan moet ik betalen met overschrijving, die me nog eens 2,5 euro extra kost.Ik wil dus- van de bestelling afzien (aangezien het misleidend was 'bladen.nl gebruiken om denksport te verdoezelen), bovendien heb ik als consument toch het recht binnen bepaalde tijd van bestelling af te zien?- niet betalen, niet via domiciliëring, want dan zit ik automatisch vast aan een langlopend contract.. Maar ook niet via de duurdere overschrijving.Denksport zijn oplichters en bladen.nl misschien nog grotere oplichters, want die gebruiken gewoon nog eens anderen naam om mensen te misleiden..
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten