Meest recente klachten

S. V.
24/04/2023

Geen plaatsing van bestelde ramen

Vorig jaar bestelde, wij, alsook onze buren, ramen bij firma Demohuis bvba van Ken Roothoofd. Na uitstel en amper communicatie zijn wij overgegaan tot ingebrekenstelling en contactstop, waarbij wij ons voorschot hebben teruggevraagd. Er is geen communicatie sindsdien en Ken is ziek, op vakantie of afwezig. Zijn gsm staat af. Net zoals een gelijkaardige klacht op dit testaankoop van 22/11/2022 hebben bij betaald en geen enkele reactie ontvangen. We zullen nu verdere stappen ondernemen met een advocaat.

Afgesloten
G. D.
22/11/2022

Niet plaatsen van ramen en deuren

Vorig jaar ging ik in zee met de firma Demohuis BVBA om ramen en deuren te plaatsen met hoogwaardig glas om zo de energiefactuur beheersbaar te maken. Deze zouden dan dit jaar rond mei geplaatst worden. Een eerste uitstel het zou begin juli worden dan augustus tot op heden nog altijd niets geplaatst. Ik heb ondertussen wel 2 tussentijdse facturen betaald ongeveer 13.000 euro. Ik heb via de politie een klacht ingediend via de website van Minos. Ik heb de firma in gebreke gesteld. Graag zou ik bewarend beslag willen laten leggen op alle tegoeden van deze firma tot ik uitsluitsel heb van mijn situatie. Tevens wil ik een dwangsom vragen van € 500 per dag dat onze ramen niet geplaatst worden. Deze regel mag zo snel mogelijk ingaan.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform