Meest recente klachten

C. B.
12/04/2021

Problemen aan raam na werkzaamheden van hen

BesteWij hadden problemen met een schuifraam. Deluplast is dit vorig jaar in mei komen vervangen en hebben toen ons hele raam er uit moeten halen en ook het glaswerk uit de omkadering.Dat probleem is in orde, maar sinds toen hebben wij geregeld een regenboogeffect in ons glas. We stelden ons er niet te veel vragen bij tot dit afgelopen winter met de enorme koude plots bevroren was! Toen kwam het besef dat dit vocht is tussen de 2 glazen vh raam. Meteen hebben we toen contact gehad met deluplast en is er iemand komen kijken. Toen was de vlek niet zichtbaar (is nl enkel zichtbaar op droge avonden en vooral als de zon aanwezig was in de dag). Na vele filmpjes en foto's zagen ze ook dat er wel degelijk een probleem was. Nu gingen ze de leverancier vh glas eens laten komen kijken, maar plots kregen wij een aangetekende brief van JURICO dat het geen garantie is want dat ze niet begrijpen dat dit zich plots toont uit het niets.Wij schrokken natuurlijk want wij dachten dat er nog iemand kwam kijken! en vooral... Dit doet zich voor sinds de werken aan ons raam waar wij toen 1200 euro voor betaald hebben.Nu vandaag na aandringen eindelijk een antwoord dat we met deze klacht maar vroeger moesten komen en niet nu pas en het dus geen garantie is. Wij beseften niet meteen de ernst van de zaak met de regenboogvlek dus dat is de reden dat wij niet eerder melding gemaakt hebben. Maar dit probleem toont zich sinds toen...Momenteel proberen ze gewoon er simpel vanaf te geraken, zeer schandalige houding t.o.v. klantenMvg Charlotte Beevers

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform