Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Annulatie betaling via Klara na retourzending
Beste, op 10/9/2023 bestelde ik 2 BH’s. Ik heb deze ontvangen op 26/9/2023 en onmiddellijk gemeld via e-mail dat ze niet pasten. Ik heb in dezelfde e-mail het retouradres gevraagd. Dit zou ik krijgen als ik foto’s stuurde om te bewijzende de BH’s niet pasten. Ik heb hierop geantwoord dat ik geen foto’s van mezelf in BH stuur en gebruik maak van het herroepingsrecht. Omdat ik dan nog steeds geen antwoord kreeg, heb ik het pakketje op 9/10/2023 teruggestuurd naar het oorspronkelijke verzendadres.De betaling blijft echter open staan op Klara met de melding ‘er is een probleem gemeld’.Ik vraag om Klara te verwittigen dat de betaling geannuleerd wordt! Bedankt.Heidi Vermeulen
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten