Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Niet gekende vordering
Op 21/01/2024 krijg ik na 9 j een onbekende factuur op naam van mijn firma TOGMM waarin men 455,90€ vraagt voor goedern die ik nooit besteld of ontvangen hebt . Ik heb deze factuur via mail geweigerd en daarna ook gevraagd naar mogelijke bewijstukken of getekende stukken gezien mijn onwetenheid in deze zaak . Men kon niets voorleggen . Er is ook geen aangetekend schrijven of een andere poging geweets de firma te contacteren. Ik heb nogmaals op mail bevestigd dat ik deze factuur niet aanvaard waarna ik vandaag een brief van een incassobureau om onmiddelijk 1259,57€ te betalen ( hoofdbedrag also verwijlintresten). Ik heb hier onmiddelijk op gereageerd via mail en telefonisch maar werd direct afgedreigd . Het incassobureau is gekend bij de raad van toezicht BVI .Kunnen jullie me helpen of moet ik onmiddelijk juridische hulp zoeken
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten