Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Probleem oven
Op een avond sprong het glas van onze oven aan de binnenkant. Dit terwijl er vlees in de oven zat die bakte op 180 graden. Dus geen abnormaal gebruik. Het glas van de oven is vanzelf gesprongen, op het moment dat de oven dicht was, ook duidelijk zichtbaar op de foto's die we doorgestuurd hebben naar keukens Dekeyzer. Het vlees lag al 10min te bakken. Ook is er geen inslag gebeurd op het glas. Volgens keukens Dekeyzer valt dit niet onder garantie. Keukens Dekeyzer is zich nu aan het verschuilen achter hun leverancier. Aan de telefoon zeggen ze wel dat ze ons gelijk geven, maar het nodige doen ze niet. Zo hebben we nu al meer dan een week geen oven. Ook willen we vermelden dat deze oven eind januari geleverd werd maar pas in gebruik werd genomen vanaf 1 mei. Toen verhuisden we pas. Deze oven is dus minder dan een jaar geïnstalleerd waarvan minder dan 6 maanden effectief door ons gebruikt. Om te verkopen zijn ze er altyd bij, maar als er een klacht komt....
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten