Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Factuur ontvangen van werken die nog niet zijn uitgevoerd
Beste , Ik heb een factuur ontvangen voor het jaarlijks onderhoud en keuring van mijn alarm installatie , dit onderhoud werd nog niet uitgevoerd . Ik ben al vele jaren klant en elk jaar word ik gecontacteerd voor een afspraak voor dit onderhoud , dit wordt dus jaarlijks correct uitgevoerd . Nu ontvang ik een factuur (opgemaakt op 02/03/2020 met vervaldag 22/03/2020) waarop vermeld staat dat indien de werken nog niet zijn uitgevoerd ik contact moet opnemen met de Firma . Ik heb dit dan ook gedaan waar jullie telefonisch wisten te vermelden dat jullie vanaf heden zo te werk zullen gaan , eerst facturen sturen en pas later de werken uitvoeren . Als ik dan een afspraak wil maken kan dit pas ten vroegste 30/03/2020 (dus na de vervaldag ) wat voor mij niet paste , uiteindelijk zullen de werken uitgevoerd worden een maand na de vervaldag van de factuur . Ik vind dit helemaal niet kunnen en als jullie vanaf nu zo zullen werken kan je tenminste je klanten hiervan op de hoogte brengen ipv facturen te sturen . Ik heb tegen de dame aan de telefoon gezegd dat ik de factuur pas wil betalen als de werken uitgevoerd zijn (wat mij normaal lijkt ) waarop ze zei dat ik wel degelijk moet betalen want dat dit niet alleen de kosten voor het onderhoud zijn ....Ik vind dit dus niet kunnen Ik hoop op een deftig antwoord van jullie zo niet zal verder uitzoeken of dat dit wel rechtmatig is en zo ja zal ik zo snel mogelijk mijn contract bij jullie kan stopzetten . Met vriendelijke groetEen zeer ontevreden klant
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten