Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Geen pakket ontvangen, niet bereikbaar
Beste, ik bestelde bij jullie behangpapier op 20/07/2023. Tot op heden heb ik nog steeds niets ontvangen. Jullie zijn alsook niet bereikbaar via telefoon of email. Wij hebben met twee personen proberen bellen al meermaals. Bij postnl vermelden ze dat het pakket niet in het magazijn ligt. Zouden jullie terug contact kunnen opnemen en indien mogelijk stappen ondernemen voor het behangpapier alsnog te leveren of mij het bedrag terug te storten. Indien wij geen reactie ontvangen zal ik genoodzaakt zijn een advocaat te raadplegen. Alvast bedankt.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten