Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Ongewettigde betalingseis
Klachtnummer - 11470564 Nog niet opgelost Kan U deze klacht terug openen. Is duidelijk met alle bewijzen dat ik alle rekeningen altijd betaald heb en dat dit een onverantwoord verzoek is om betaling.
Ongewettigde betalingseis
Geachte mevrouw/heer, Op 13/11/24, krijg ik een dossier met zogezegd onbetaalde facturen voor energieverbruiken en/of gerelateerde diensten van ENGIE Electrabel. Ik stel echter vast dat volledig uit het niets en zonder verantwoording of afrekening gestuurd is. Alsook heb ik wel alle facturen betaald voor dit kotadres van mijn zoon. Ook is er vakantie in juli, augustus, september dus aangerekend verbruik is daaruit duidelijk frauduleus te noemen. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen eind november dit met Engie op te nemen en recht te zetten (annuleren). Met vriendelijke groeten, Catherine Baeke Bijlage: - Kopie factuur - Betaalde afrekeningen : bewijs
Onterechte aanmaning ontvangen
Mijn zoon Kobe krijgt aanmaning per SMS:GDWDEWILDE.BE heeft u een aanmaning gestuurd in dossier 19020195596/saldo 143,56 EUR. Regel uw dossier via https://m.gdwdewilde.be/grWQBREchter: wij hebben helemaal geen openstaande facturen en ik stel het al helemaal niet op prijs dat aanmaningen naar mijn minderjarige zoon worden verstuurd.Ik heb dit nagekeken, en dit is niet de eerste maal dat dit kantoor hiertegen in de fout gaat.En het is evenmin vriendelijk om tegen een antwoordapparaat te moeten uitleggen wat het probleem is.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten