Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
dierenmishandeling
Op de weg naar buiten (de eigenaar had mijn zijdehoender in de handen) vermeldde hij dat de zijdehoender wat vuile pootjes had. Volgens hem zou dat vuil er vlug af zijn met buiten te lopen. Ik heb er toen niet op gelet omdat ik goed van vertrouwen ben. Bij het thuiskomen zag ik dat er sprake was van vergevorderde kalkpoten. Mijn vader en ik merkten op dat er zelfs een nagel gedraaid zat door zo diepe verkalking. Zelfs behandeling met sla olie hielp niet meer. Bij thuiskomen begon het dier ook alsmaar te niezen. Ik dacht eerst dat dit was omdat het moest wennen aan de propere lucht (het was heel stoffig in de snephoeve). Een paar dagen later merkte ik op dat er sprake was van een ziekte. De kip was lusteloos en duidelijk ziek. De eigenaar vermeldde ook dat de kip nog eieren legde, maar na inspectie zien we dat de kip zo oud is dat we er nooit geen ei meer zullen van zien. De eigenaar kent iets van kippen, dus hij wist dit allemaal. Na rondvraag bij mijn vrienden, hoor ik dat er nog mensen zieke dieren daar hebben gekocht. Een vriendin waarschuwde me om daar niet te kopen omdat het daar 'altijd' zieke dieren zijn. Dat is best een sterke stelling om te horen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten