Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Geen schadevergoeding nadat hun mensen onze eiken eetkamertafel zwaar hebben beschadigd
Na een verhuis op 13/03 door de firma De Roeck werd onze eetkamertafel zwaar beschadigd. Alles is via de verzekering doorgegeven, zowel facturen als het bewijs van de schade !Nu betalen ze geen enkele schadevergoeding omdat hun waarborgen in de polis blijkbaar zodanig zijn opgesteld dat vergoedingen praktisch NOOIT haalbaar zijn.,! Onze tafel met een waarde van 1940€ zou op basis van hun verzekering verzekerd zijn voor 260€. Nml wordt er berekend aan aantal m/3 X 130€..??! Hierop zit dan nog een vrijstelling van 250€ waardoor we geen vergoeding bekomen.. ronduit schandalig.!!
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten