Meest recente klachten

L. O.
13/09/2023

Mijn bestelling niet ontvangen

Beste ,Ik heb op 27 augustus bij jullie besteld parfum Orlov nummer van bestelling is Ucouqjwem, op 30 augustus kreeg email van Post nl dat ze mijn bestelling op afhaal punt met nummer 3SMYPA4332769 hebben geleverd.Ik heb niks ontvangen,ik heb direct met jullie geprobeerd contact opnemen via email en via Whatsapp.Geen reacties,Zelf contact met Post nl genomen. Blijkbaar afzender moet aanvraag doen voor onderzoek waar ging mis met mijn pakket.Dan heb ik andere bestelling geplaatst met referentie HXLAOQAVQ, dat heb ik wel gekregen blijkbaar verkeerd adres stond dan hebben jullie wel met mijn contract genomen op nieuwe gekregen.daar door bedankt.Maar mijn eerst bestelling is nog steeds spoorloos,en ergste dat ik derde keer met jullie contact probeer opnemen geen enkele reactie

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform