Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Mijn bestelling niet ontvangen
Beste ,Ik heb op 27 augustus bij jullie besteld parfum Orlov nummer van bestelling is Ucouqjwem, op 30 augustus kreeg email van Post nl dat ze mijn bestelling op afhaal punt met nummer 3SMYPA4332769 hebben geleverd.Ik heb niks ontvangen,ik heb direct met jullie geprobeerd contact opnemen via email en via Whatsapp.Geen reacties,Zelf contact met Post nl genomen. Blijkbaar afzender moet aanvraag doen voor onderzoek waar ging mis met mijn pakket.Dan heb ik andere bestelling geplaatst met referentie HXLAOQAVQ, dat heb ik wel gekregen blijkbaar verkeerd adres stond dan hebben jullie wel met mijn contract genomen op nieuwe gekregen.daar door bedankt.Maar mijn eerst bestelling is nog steeds spoorloos,en ergste dat ik derde keer met jullie contact probeer opnemen geen enkele reactie
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten