Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
kapotte stoelen
Twee jaar en 6 maanden geleden kochten wij stoffen stoelen bij de groene poort in Vichte.Een kleine twee jaar ging het goed.. maar na deze periode verscheen het eerste scheurtje in de stof van één van de stoelen.Ik mocht deze bijna onmiddelijk gaan wisselen voor een andere.Na weerom 6 maand verscheen bij twee andere stoelen hetzelfde probleem.De bovenkant van de stikking scheurt volledig los.Na vele keren gebeld te hebben en aan het lijntje gehouden te worden, werd mij via mail de beslissing doorgegeven dat er geen enkele stoel nog zal gewisseld worden.Volgens hen gebruiken wij de stoelen op een verkeerde manier.Wij gebruiken de stoelen bijna nooit daar ze in onze living staan en er altijd in de keuken wordt gegeten.Volgens mij is er gewoon iets mis met de stof!De tweede reden die ze aangaven was dat de garantieperiode verstreken is.Dat is idd zo maar het probleem werd wel de eerste keer binnen de garantieperiode gemeld.Ik vind het voorval heel spijtig want al onze meubels werden daar aangekocht!Ze doen niet eens de moeite eens langs te komen om het probleem en de situatie te bekijken.Ik voelde me dus genoodzaakt jullie hulp in te roepen.Hopelijk kunnen jullie iets met deze klacht!
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten