Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Teveel aangerekend
Mijn zuster liet 2 nokpannen vastleggen door die firma. Na telefonisch contact kwam die firma met 3 camionettes en 4 arbeiders voor het vastmaken van 2 nokpannen na de storm Eunice. Daarna werd een bedrag van 250€ aangerekend zonder factuur. Toen mijn zuster die som ging betalen weesje er op dat dit toch wel zéér veel was voor het karweitje. De volgende dag lag een een enveloppe met 50€ in haar brievenbus. Zijn dat eerlijke praktijken? En is dat ergens niet toegeven dat er veel te veel aangerekend werd. Een buur betaalde maar 30€ voor 6 nokpannen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten