Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Bestelling
Geachte , Bij deze stuur ik voor jullie deze email via test aankoop , omdat ik een bestelling had geanuleerd maar per brief en ik heb toen niks meer van jullie had gehoord dacht ik dat het in orde was en toen kreeg ik een email na ongeveer half jaar later dat ik het bedrag moest betalen heb jullie gemaild er over dus als jullie het verzuimd hebben kan ik er niks aan doen .Met de vriendelijke groeten van Eric Ibrahim
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten