Meest recente klachten

W. V.
30/04/2020

verkeerde bestelling en plaatsing

Beste, ik bestelde bij De Coster Patrick nieuwe ramen met rolluiken en een garagepoort.De ramen zijn geplaatst zonder rolluiken omdat hij verkeerd gemeten had ( hij is 2 x komen meten) Hij heeft hiervoor 300 euro van het factuur afgetrokken en zou dit vervangen door voorzet-rolluiken.De garage is ook foutief geplaatst maar kan zonder uitbreken niet hersteld worden, dit heeft hij opgelapt met zwarte siliconen.Na betaling van het factuur, wat meteen moest gebeuren , hebben we niets meer van hem vernomen. Op berichten antwoord hij niet. We vragen ons af wanneer de rolluiken geplaatst worden want andere werken kunnen hierdoor niet doorgaan. We zijn al van eind januari aan 't wachten!!

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform