Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
verkeerde bestelling en plaatsing
Beste, ik bestelde bij De Coster Patrick nieuwe ramen met rolluiken en een garagepoort.De ramen zijn geplaatst zonder rolluiken omdat hij verkeerd gemeten had ( hij is 2 x komen meten) Hij heeft hiervoor 300 euro van het factuur afgetrokken en zou dit vervangen door voorzet-rolluiken.De garage is ook foutief geplaatst maar kan zonder uitbreken niet hersteld worden, dit heeft hij opgelapt met zwarte siliconen.Na betaling van het factuur, wat meteen moest gebeuren , hebben we niets meer van hem vernomen. Op berichten antwoord hij niet. We vragen ons af wanneer de rolluiken geplaatst worden want andere werken kunnen hierdoor niet doorgaan. We zijn al van eind januari aan 't wachten!!
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten