Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
niet geleverd volgens offerte en factuur
Ik bestelde bij de firma een nieuw raam met plaatsing. In de offerte vroeg ik specifiek glas met UG 0.6 waarde en dit werd ook door mij besteld (offerte 20221546). Door het scannen van een sticker op het glas kreeg ik te zien dat het glas een UG waarde had van 1. Ik voerde discussie met het bedrijf maar men heeft mij bevestigd dat het toch UG 0,6 was. Uiteindelijk heb ik de factuur betaald. Echter bij het opvragen van de documenten in 2024 voor het indienen van de premie voor glas, werd echter ingevuld dat ik toch maar UG 1,00 waarde had. Hierdoor heb ik besloten gelijk actie met jullie te ondernemen want ik werd hier schromelijk belogen en ik wil ervoor zorgen dat deze firma verder geen oneerlijke praktijken meer kan toepassen. Ik wens dat het glas ook verder vervangen wordt door het glas wat ik heb besteld met UG 0,6 waarde. Na mijn melding, stuurden ze een aangepast document door met wel UG 0,6 waarde maar het document van het glas bewijst dan weer dan het toch maar UG 1 is.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten