Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Aluminium schuiframen
Beste aangezien jullie de ramen 10 cm te kort hebben gemaakt ben ik genoodzaakt stappen te ondernemen
voordeur: onopgeloste klacht
Geachte, Na vele mails en een aantal niet-geslaagde interventies van jullie twege, heb ik u tot vervelens toe en nogmaals een mail/oproep eind 2018 waarop er slechts een 'lees'respons is gekomen toegestuurd voor een afdoende oplossing met betrekking tot de gekende problematiek te bekomen. Hierna in kort nogmaals de situatie tot op heden:de voordeur sluit onvoldoende: lawaai, tocht!!, ... komen nog steeds onverminderd door de spleten (tussen de deur zelf en het kaderwerk) heen. Ondanks jullie verwoede pogingen met oa. beschadiging aan het slot - afvijling zonder enig effect slot valt nog steeds mits enig (na-) duwen of trekken pas in het 'slot', het kleven van (mini-)tochtstrips die na enige tijdje lossen, etc... komt in de koudere en of winderige momenten de wind (=> in de winter is het in de hall steenkoud het valt ook niet te verwarmen) er zo door.Deze deur voldoet totaal niet aan de kwaliteits- eisen welke heden ten dage gesteld wordt met oa. EPC, met een druktest zou dit zelfs 'gebuisd' zijn.Dit is, volgens mij, duidelijk een voorbeeld van een productiefout => valt dus buiten de 'klassieke' garantieperiode. Maar dan nog wij hebben het tijdig gemeld <6mnd na plaatsing!Wij hebben, zoals het hoort, de voorgelegde facturen stipt en correct betaald. Wij verwachten dan ook een kwaliteitsproduct welke voldoet aan alle officiële kwaliteitseisen, te 'ontvangen'. Ik schakel nu Test-Aankoop in aangezien wij geen volgende winter meer willen ingaan met een zeer slecht sluitende voordeur!Wij hopen dat u ons zeer spoedig een oplossing gaat aanbieden en uitvoeren welke voldoet aan de beoogde officieel vastgelegde kwaliteitseisen van een 'goede' voordeur en de normale verwachtingen welke een klant mag verwachten. Wij hopen tevens dat wij de kennis en de kunde van de Test-Aankoop ondersteuning in dit dossier niet zullen moeten inroepen.In afwachting van en hopende op een spoedige reactie via mail.hoogachtend
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten