Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Aannemer daagt niet meer op
In 2015 zijn we beginnen verbouwen , uitbreken hebben we zelf gedaan ,( enkel buitenmuren en enkele binnenmuren zijn blijven staan de rest is vernieuwd ,) de rest heeft DDe renoconcept gedaan , buiten de ramen en keuken .Altijd alles netjes betaald na de oplevering komt de eerste winter eraan , chauffage werkt niet goed , dak lekt , ze zijn verschillende keren terug gekomen voor chauffage maar werkt nog niet goed natuurlijk , garantie is eraf van chauffageketel , (uiteindelijk fabriek zelf maar gebeld )nu schimmel en natte plekken op binnenmuren en buitenmuren ,door dak dat nog steeds lekt ,zogezegde ceder die buiten is aangebracht , deze vergrijsd niet maar vol vochtvlekken trekt open zet , scheurt zelfs ...Aannemer zien we niet natuurlijk , mijn vraag is toch , waar zit eigenlijk je 10 garantie ?????
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten