Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
nazorg nieuwbouwappartement :een ramp
ik woon nu anderhalve maand in een nieuwbouwappartement baudry 2 te Bornem, gezet door DCA,dit is echt een ramp,in de inkomhall ligt een terrasvloer,de binnendeuren , waarvoor ik een extra heb moeten betalen voor te lakken ,zijn nog niet geleverd?het wordt altijd maar uitgesteld,het appartement was geverfd , ook extra te betalen,afspraken met dca lopen steevast in t'honderd,beloven dat er iemand komt,maar die laten zich niet zien,enz.enz.dit is echt een firma die alleen belust is op uw geld.we hebben dit gekocht op plan met de vermelding villa appartementen,en er duur voor betaald.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten