Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Terugbetaling van mijn bestelling #499 - GranBoard 3s Wit van 24/04/2023 na uitblijven van levering
Beste, op 24/04/2023 bestelde ik op uw website een elektronisch dartsbord, namelijk een 'Granboard 3S wit'. Het item stond toen NIET als uitverkocht of onbeschikbaar op de website. Toen ik informatie vroeg over de levertermijn wist u mij te zeggen dat deze besteld was bij de fabriek. Toen ik mij in mei 2023 terug bij u bevroeg hoe ver het stond met mijn bestelling kreeg ik geen antwoord terug. Ik mailde opnieuw eind mei en kreeg dan wel het antwoord dat de vertraging lag bij de fabriek Granboard zelf. Midden juni 2023 vroeg ik of ik de bestelling niet kon annuleren aangezien u nog steeds geen zicht had op de levertermijn van het item. Eerst kreeg ik geen antwoord hierop maar na een herinneringsmail gestuurd te hebben, kreeg ik op 22 juni uiteindelijk van u bericht dat de borden door de fabrikant uit de handel werden genomen en dat u de terugbetaling op mijn rekening gingen doen. Op 30 juni stuurde ik een mailtje om te melden dat ik mijn terugbetaling nog niet had gekregen en of u deze al had doorgegeven. Op 6 juli stuurt u mij een antwoordmail met de boodschap dat de borden wel nog beschikbaar zijn in blauw of groen. Ik bevestig diezelfde dag dat u mij dan een blauw bord mogen opsturen. Vanaf dan heb ik niets meer van u gehoord. U antwoordt ook op geen enkele mail of herinneringsmail met vragen over de levertermijn. Ik heb mijn bestelling bijna 4 maanden geleden bij u geplaatst. Nog steeds kan u geen concrete levertermijn garanderen. Meer nog, u antwoordt totaal niet meer op mijn mails... Bij deze vraag ik dan ook officieel de betaalde som van 286,85 euro terugbetaald te krijgen en de bestelling te annuleren. Bij uitblijven van een reactie, zal ik genoodzaakt worden verder stappen te ondernemen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten