Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
overdreven aangerekende uurtarieven
Aangezien de toiletten niet meer goed doorspoelden bestelden we een camera inspectie. Deze werd uitgevoerd door een team van 2 mensen met een kleine bestelwagen. Gebruikte materialen camera voor de rioolinspectie handgereedschappen. Om de inspectie goed te kunnen uitvoeren werd er buiten erg beperkte (20 cm) gegraven.Aangerekende kosten hiervoor:260 euro voor camera inspectie - op zich al fors7 kwartier extra - aangerekend aan 45 euro per kwartier voor de ploeg of een kost van 90 euro per man per uur???Op zich bestrijd ik niet dat er extra werk werd uitgevoerd maar de gepresenteerde rekening tart elke verbeelding.De rioolinspectie werd de week ervoor aangevraagd werken werden uitgevoerd op een gewone werkdag tussen 8.00 en 13.00 hrs.Een paar dagen later werd de septische put geledigd hierop geen opmerkingen
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten