Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Dienst na verkoop reageert niet
Wij hebben onze architect enkele fouten aan ons huis (gezet door Danilith in 2010) laten zien. Deze adviseerde de bouwmaatschappij te contacteren. Dit hebben wij gedaan, men vroeg ons om foto's te sturen. Dit hebben wij gedaan. Sindsdien reageert de maatschappij niet meer op onze e-mail verzoeken om een afspraak te maken om de zaken te komen repareren.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten