Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
thuisbatterij nooit gewerkt
Geachte mevrouw/heer, Op 30/11/21 heeft DA-technics bij ons zonnepanelen komen leggen en onze thuisbatterij die toen ook volledig betaald was kon toen niet geleverd worden omdat deze niet voorradig was uiteindelijk in september 2022 werd deze na veel zagen en klagen geplaats. De batterij startte op en de dag nadien werkte deze niet meer fout aangesloten zodat de batterij helemaal leeggezogen was en andere ook te laag zodat deze niet meer kon opstarten. We hebben zelf al naar China gemaild gehad om ons probleem te melden deze heeft ons doorverwezen naar growatt Nederland en uiteindelijk is dan iemand komen kijken om het probleem vast te stellen. Deze heeft de app geinstaleerd en zo laten zien dat deze batterij nooit heeft gewerkt . Weer zoveel later door veel telefoonverkeer zijn ze nog eens langsgeweest in augustus 2024 om de batterijen uit te meten, weer dezelfde conclusie 1 volledig plat en de andere veel te laag om te kunnen opladen. Ze gingen dan uiteindelijk laders laten afkomen om deze batterijen daarmee te laten opladen maar nu zijn we weer bijna een half jaar verder en nog steeds geen oplossing . Dit blijft echter maar duren en altijd maar smoesjes die uiteindelijk leiden naar niks. Hierbij hoop ik nu echt dat dit eindelijk eens deftig opgelost word zodat we ook kunnen genieten van onze batterij die daar nu al 2jaar staat stof te vangen Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 20 december een oplossing te hebben Met vriendelijke groeten, familie Milloen Voetweg 7 3272 Messelbroek
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten