Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Fishing
Beste, Mijn vader heeft een mail ontvangen van een bedrijf dat zicht voor deed als B-post.Met de melding dat er een pakketje onderweg was.Waarvoor nog 2.95 euro betaald moest de te worden. Hij is hier op in gegaan maak bleek een abonnement te zijn voor online gaming en geen postpakket.https://www.curiousmorty.be/dit is een Deens bedrijf van de groep Skill games die onder deel uit maakt van Internet ZOO.Hun manier van werken is niet GDPR conform, los van de benadering van nieuwe klanten. Om de algemene voorwaarden, maar te zwijgen. Dit zijn echt malafide constructies waarvan ik walg. We maken ons geen illusies dat we dit klein bedrag terug krijgen. Ik wil vooral een stop aan het misbruik wat hier gepleegd wordt.Zulke praktijken zouden echt aan banden gelegd moeten worden. Na een zoektocht online heb ik hun constructie kunnen ontdekken alles is goed afgeschermd, zodat je niet rechtsreeks kan mailen. Ik hoop Langs deze weg dat er meer succes geboekt wordt. Waarvoor dank.https://www.curiousmorty.be/https://www.linkedin.com/company/skill-games-aps/about/https://www.internetzoo.dk/Kim Sloth BengtsenMet vriendelijke groetenDebora wustenberghs
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten