Meest recente klachten

Y. M.
30/04/2024

Product nooit ontvangen

Beste,Ik bestelde midden maart van dit jaar een paar slippers op de website van crocs.com. Zij leverden verkeerdelijk een paar kinderlaarzen (02493089CNL)Ik heb hen toen gecontacteerd met de vraag het correcte paar op te sturen aangezien ik reeds had betaald. Na talloze mails kreeg ik eindelijk een bevestiging dat het correcte paar schoenen zou opgestuurd worden.Toen ik hen enkele weken later liet weten nog steeds niets ontvangen te hebben, verwezen ze naar de koerierdienst. Wanneer ik de bestelgegevens intikte bij de koerierdienst bleek dit niet te kloppen.We zijn intussen eind april en zij zijn niet langer te bereiken of sturen me van het kastje naar de muur. Ze zijn ook enkel aan te spreken in het Engels. Ik heb het gevoel dat dit oplichtingspraktijken zijn.Aangezien zij geen teken van leven meer geven, voel ik mij genoodzaakt het langs deze weg te proberen.Met vriendelijke groeten,Yanna D'Hondt

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform