Meest recente klachten

T. V.
30/04/2021

Weigering van garantie

Beste,Ik bestelde een koffiezetapparaat bij 'Create by Ikohs', een webshop. Ondanks het volgen van de instructies in de handleiding van het apparaat werkte de stoomfunctie niet meer na minder dan 2 maanden. We dienen een verzoek in voor herstelling. Na een zeer omslachtige procedure waarbij er foto's, maar ook filmpjes moeten worden upgeload, slagen we erin een herstelling/klacht in te dienen. Het bedrijf zegt nu dat dit probleem komt door een slecht onderhoud, terwijl we mooi de richtlijnen van de handleiding hebben gevolgd. Na veel over en weer gemail krijgen we bericht dat de herstellingskosten €54,95 bedragen en de verzending €17,90 (terwijl deze bij bestelling slechts €4,95 bedroeg). We zijn ondertussen een goede 4 maand verder zonder een koffiezet en nu dreigen ze ermee dat als we binnen de 48u geen antwoord geven op het terugsturen van het toestel tegen betaling dat het toestel zal worden weggegooid, ondanks het feit dat ik reeds heb aangeboden om hen een verzendlabel te sturen van gelijk welke transporteurdienst (om de belachelijk hoge €17,9 toch al te vermijden).Alles aan deze klantenservice duidt erop dat ze moedwillig klanten het moeilijk maken bij het indienen en de behandeling van hun klacht. Het toestel heeft iets meer dan €100 gekost en de meeste mensen zouden dit reeds laten vallen hebben. Maar omdat het net lijkt of ze het opzettelijk doen, het lijkt hun businessmodel wel, wil ik uit principe hier verder meegaan en zou ik graag hulp krijgen van een instelling die meer effect kan hebben dan een individuele koper.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform